Monday, April 03, 2006

Περί Ξένων και Μή Εμπειριών

Ακούγοντας τις ιστορίες των άλλων, ιστορίες για παθήματα, πόνο, απογοήτευση, περιπλοκές, μαζί τους ζείς και εσύ τις εμπειρίες και πλουτίζεςι την αντίληψή σου.
Αυτή η παθητική εξέλιξη έχει δύο μειονεκτήματα:

α) Οι εμπειρίες αυτές ποτέ δεν θα γίνουν δικές σου. Είναι ξένες και "από δεύτερο χέρι"

β) Μένεις στάσιμος και ενώ παραδέχεσαι πως εμπλουτίζεις και εξελίσσεις την αντίληψή σου, η εξέλιξη αυτή είναι παθητική


Αν η ζωή είναι ένα τρένο και οι εμπειρίες οι διάφορες στάσεις της διαδρομής, γιατί, σκέφτεσαι ώ αφελή, να κατέβεις και να διακυνδυνέψεις το πότε και το άν θα ξαναέρθει τρένο;

3 Comments:

Blogger ΤΣΑΪΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Tsainis Yiorgos said...

Αυτή η παθητική εξέλιξη έχει δύο μειονεκτήματα:

α) Οι εμπειρίες αυτές ποτέ δεν θα γίνουν δικές σου. Είναι ξένες και "από δεύτερο χέρι"

β) Μένεις στάσιμος και ενώ παραδέχεσαι πως εμπλουτίζεις και εξελίσσεις την αντίληψή σου, η εξέλιξη αυτή είναι παθητική

Επιφυλάσσομαι (λόγω φόρτου εργασιών) να το κουβεντιάσομε "εν ευθέτω χρόνω".
Ούτως ή άλλως θεωρώ αξιέπαινη την προσπάθεια παρά τις όποιες επιφυλάξεις μου.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία. Ώρα καλή. Ελπίζω να τα πούμε σύντομα. Γ.Τ

5:54 PM  
Blogger ΤΣΑΪΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Tsainis Yiorgos said...

Καλό μεσημέρι
Ευχαριστώ για το σχόλιο. ΄Ομως ...

Πολύ καλή ανάλυση. (γράφεις)

Να θεωρήσω ότι άντλησες γραμματοσειρά και κείμενο; ή το σχόλιο αναφέρεται ... στα προλεγόμενα;

Πιστεύω όμως ότι οι απόγονοι των φιλοσόφων πρέπει να είναι ακόμα πιο ισχυρή στην φιλοσοφικήν γλώσσα από τους προγόνους τους. Και αυτό σημερα στην Ελλάδα δεν ισχύει. (γράφεις)

Αυτό θέλω να μου το εξηγήσεις (αν γίνεται) λεπτομερέστερα.

Ευχαριστώ και τα ξαναλέμε

3:40 PM  
Blogger ~reflection~ said...

Απλά γιατί συνειδητοποιείς πως σ' αυτη τη Λεωφόρο
Εσύ είσαι και το Τρενο και το ίδιο το Ταξίδι!!!

;-))))

11:17 PM  

Post a Comment

<< Home